Vintage Paint chalky- maalilla maalattuja sisustus-esineitä alkaa vähitellen tupsahtelemaan näkyville! Näitä olen iltamyöhällä maalannut sekä pieniä hyllyköitä jotka olen pintakoristellut sapluunoilla, (kuvaa tulee hyllyköistä myöhemmin kun ovat esittelykelpoisia).  Kyllä maalien  kanssa touhuaminen on niin mun juttu.  

 Villasukatkin kyllä kudon joskus mutta olen niin hidas kutoja että kyllästyn ennen kuin eka sukka on päätelty...

Siitä saan kyllä välillä kuulla muutamia moitteen sanoja tyttäreltäni. ;)

No niin, linnut-rautanaulakko on maalattu hieman huolimattomasti, chabby chic-tyyliin ja kertaalleen suojalakka levitetty päälle. Maalauksessa olen käyttänyt Daily ART:in  liitumaalia sekä muita tuotteita, joita on myynnissä myös nettipuodissani.

Tykkään tuosta liitu/kalkkimaalista, monesti yksi kerros riittää eikä välttämättä tarvita erikseen pohjatöitä, ainakaan pienemmissä töissä.

P4200002.jpg